söndag 20 december 2009

Ida!!!!

En ny liten tjej har flyttat in hos mig. Hon heter Ida (men för att undvika förväxlingar med K:s söta syrra försöker jag också jobba in namnet Lil'Rene (lilla Irene, inspirerat av Lil'Kim och "Eragons-Irene"). Ska försöka lägga upp bilder på henne så snart som men min dator är heeeeelt störd just nu (låter som ett tröskverk) och jag har inga batterier i kameran. Måste ändå masa mig ned på stan för att shoppa julklapparna klart så kanske blir till kvällen.

Ida är iaf släkt med Alindrine. Hon är väldigt rädd i buren men go och kuttrig i famnen. Hon har till och med lagt sig att sova där, bedårande med benen sträckta bak.

Nu ska jag masa mig in i duschen. Sen stan. Det är sju minus och SVINKALLT här så inte en chans att jag kommer tvätta håret. Tur det finns mössor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar