onsdag 17 oktober 2012

Calle var namnet

Calle heter jag. Faktiskt.

Igår skrev jag fel namn på Calle i bloggen. Jag skrev Charlie, istället för Calle. Charlie är min gamla kastrat som gick bort för ett år sedan. Han hade samma färger som Calle, och var helt underbart tam och trevlig. Saknar honom enormt!

Charlie. Finingen.

För övrigt är jag och marsvinen kändisar nu. Igår var Irene här och gjorde ett hemma hos-reportage. Coolers! Någon som vill ha våra autografer? Inlägget finns att läsa här.

4 kommentarer:

  1. Klart han heter Kalle!
    Hur kan matte skriva fel namn!!!
    Mycket oartigt :(

    Lena och Tussarna (som nästan alltid presenteras med ett gruppnamn).

    Alltså Sockerpojken, Tusse och just nu även Fred/Ted hälsar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Calle och gänget hälsar tillbaka. Calle vill även tillägga att han är mäkta kränkt över påståendet på Irenes blogg om att han skulle vara tjock. Han är endast en marsvinsgris i sina bästa år, och bär sina 12.65 hekton med stolthet. Matte tänker dock försöka få honom att gå ner ett par gram, men det är en hemlighet ...

      Radera