lördag 4 juli 2009

Lara och Alindrine

























Älsklingar! Finns det något bättre än marsvin i en obäddad säng? När jag vaknar klockan fem och inte kan somna om brukar jag plocka upp en av dem som får ligga på min mage och gosa fram till klockan kvart i sex då jag har den stora glädjen att kliva upp.
Lara har de mest underbara svarta ögon. Hela hon är vansinnigt söt.
Alindrines röda ögon är nästan det jag älskar mest med hennes utseende. Kombon röda ögon och golden/blue/white som hon är är bara helt underbar!
Att hon sen är den goaste du kan hitta i sättet gör inte direkt saken sämre.
Jag fortsätter min mission att tämja Lara. Det går sådär. I famnen myser hon men i buren är det ränna runt som gäller.
Nu bilder på Charlie och Madicken. Fast det kommer ju komma i omvänd ordning för er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar