torsdag 1 april 2010

Allt





Min älskling.







Det har hänt så mycket med mina svin att jag knappt vet vart jag ska börja. Jag borde uppdaterat innan, men jag har varit sjukt stressad. Mest på grund av sjuka små svin, men också på grund av jobb, jobb, jobb och lite mer jobb.
När man som jag jobbar med att skriva blir det dessutom ännu segare att skriva när man kommer hem, även om man egentligen vill.

Lara är borta som sagt. Det känns så jävla tomt. Jag hade planer för henne, att hon skulle bli tamare och sluta springa runt i buren och att hon skulle kuttra när jag klappade henne i buren. Jag insåg inte ens att jag hade de här funderingarna förrän hon var borta. Lara var underbar. Så vansinnigt söt med sina tvåfärgade öron. Lite vän och försiktig i sitt sätt. En aning missnöjd, som de flesta pigs.

Jag hoppas att hon fick ett bra liv hos mig. Även om det känns rent ut sagt för djävligt att hon inte ens fick uppleva sin tvåårsdag.
Antar att jag kommer skriva exakt hur avlivningen gick till framöver, men nu orkar jag inte. Det har bara gått en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar